Re: [FORENING] Herfra og videre (Was: Re: [FORENING] Planer for næste foreningsmøde)

On Sun, 16 Mar 2003 21:07:52 +0100 (CET)
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

> On Sun, 16 Mar 2003, Henrik Christian Grove wrote:

[SNIP]

> cluet er at vi satte nyt 86 pins wide SCSI kabel
> i tyge for en uge siden. Det gamle lignede LO** - det
> var bukket flere steder og var i en pinlig stand.
>
> Nu skylder SSLUG Kristian et nyt kabel - hvilket
> bestyrelsen er orienteret om.
>
> Vores problemer skyldes måske controlleren eller
> muligvis en 36 GB disk i maskinen - det er ikke helt
> klart. Kristian og Henrik Grove er på sagen.
>
> Måske skal der en ny maskine til. Uanset hvad, så skal
> maskinen reinstalleres.

Og på det grundlag vil du have bestyrelsen til at gå ud og gøre hvad?

Finde donatorer til et nyt scssi kabel og en scsi - controller (hvis
det da er den der er gået i udu)?

Jeg synes det er stort at Kristian har en reserve scsi controller vi kan
prøve/bruge i Tyge - og jeg håber det løser problemet, for så kan vi
straks gøre vores for at søge donatorer om scsi-controller/kabel (jeg
har allerede nogen i tankerne) - men hvis det ikke er det der er galt,
synes jeg det er dumt at gå ud og bede om det, hvis du forstår.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."