Re: [FORENING] Herfra og videre

Erik Lange <sslug@sslug> writes:

> Jeg har ellers haft det indtryk, at man var rimelig træt af mine
> kluntede, ustrukturerede og talrige henvendelser sidste efterår;-)

Over for en bestyrelse der var fustreret uden rigtigt at have taget
sig tid til at finde ud af hvorfor. Jeg tror at vi er flere der har
lært noget af det efterår.

Det er så trist at Anne er den eneste tilbageværende i bestyrelsen og
jeg tvivler på at hun har taget ved lære.

Nå, det var et sidespor. 43 beskeder tilbage...

--
Hun kan jo svare på spørgsmål:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00001.html