Re: [FORENING] Referat af foreningsmødet den 9/3-2003

"E. Sjørlund" <sslug@sslug> writes:

> Det er ikke meningsfuldt at antallet af stemmer ændres under mødet.

Som Peter siger er ændringer den ene vej, svære at komme uden om.

Derudover er det efter min mening et spørgsmål om hvad der er præcendens
for, så hvis man vil ændre det, skal det altså være annonceret inden
mødet.

> Jeg fandt ved det efterfølgende hyggemøde ud af, at Hans følte sig
> kritiseret for at ville have det eksakte antal stemmeberettigede opgjort
> midt under mødet.

Som jeg opfattede det, var folk sure over at Hans lige pludselig ville
have en diskussion af hvorvidt Alexander kunne stemme, når der ikke var
nogen der seriøst mente at han kunne.

.Henrik

--
Har hun overhovedet forstået spørgsmålene?