Re: [FORENING] Referat af f oreningsmødet den 9/3-2003

On Mon, Mar 17, 2003 at 00:36:10 +0100, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Skal det forstås således at Frank Dalgaards forslag til 4.8 blev
> vedtaget, altså:
>
> Frank Damgaard föreslår något i stil med:

ja/nej, se linket "Vedtagna stadgerevideringsförslag"
på http://www.sslug.dk/moede/medlems/2003-03-09/
til http://www.sslug.dk/moede/medlems/2003-03-09/vedtaget.shtml
hvor der er en oversigt.

Bla. jeg og Martin trak vores ordlyden/forslag til fordel
for en kombineret version 4.8, og 4.9 blev så ikke relevant.

> Jeg vil egentligt foretrække at ordlyden af de vedtagne paragraffer
> fremgik af referatet. Ellers skal man kigge to steder, og læse indenad.
> Dette er ofte noget der kan ske fejl med. I lyset af niveauet af polemik
> ville jeg gerne være fri for disse ekstra muligheder for at gå fejl af
> hinanden.

Det er nok bedst også at tage det med i referatet så man læseren
ikke er i tvivl.

--
mvh Frank Damgaard  |