Re: [FORENING] Referat af foreningsmødet den 9/3-2003

"Henrik Christian Grove" <sslug@sslug> wrote in message
> "E. Sjørlund" <sslug@sslug> writes:
> Som jeg opfattede det, var folk sure over at Hans lige pludselig ville
> have en diskussion af hvorvidt Alexander kunne stemme, når der ikke var
> nogen der seriøst mente at han kunne.
Hans ville have klarhed. Det var helt rimeligt.
Den sidste påstand står helt for din regning. Jeg mangler nok humoristisk
sans, når det kommer til spørgsmål af den art på et foreningsmøde, og hans
sutteflaskefører mente efter min opfattelse bestemt at han var/er
fuldgyldigt medlem med stemmeret.
Vi bør se på hele det medlemssjov ved lejlighed, og få styr på hvem der kan
blive medlemmer, og hvordan man kan få en veldefineret medlemsliste uden
dubletter. Det kan for min skyld fint vente til det ordinære medlemsmøde i
efteråret.