Re: [FORENING] Optælling af fremmødte mv. Was: Referat af foreningsmødet den 9/3-2003

"Martin Wahlén" <sslug@sslug> wrote in message

> I sverige är det så här:
>
> Man fastställer röstlängden som ett punkt på dagordningen.
>
> När någon kommer så tar man upp en ordningsfråga om att justera
> röstlängden.
>
> När någon går så tar man upp en ordningsfråga om att justera röstlängden.
>
> Martin

Det lyder jo fint. Kombineret med en seddel til brug ved afstemninger skulle
det også fint kunne gå.
Der er jo også den mulighed at alle _skal_ stemme ved alle afstemninger.
Altså optælling af for, mod og stemmer ikke. Det blev anvendt omkring
punktet vedrørende foreningens hjemsted, hvor jeg valgte ikke at stemme
fordi jeg ikke kunne overskue konsekvenserne af det (fx. kan vi stadig låne
lokaler i DK, kan vi opretholde sslug.dk osv.).