Adgang for sent ankomne til møder Was: Referat af foreningsmødet den 9/3-2003

On Mon, Mar 17, 2003 at 10:37:34 +0100, E. Sjørlund wrote:

> Læg hertil, at det giver rod i mødet, når en deltager skal springe dørmand
> og dermed mister en del af mødet.

Det er et problem, men "dørmand/stemmekontrollør" kan dog sidde
ved et bord ved mødet, og dermed delvist følge med,
men du har ret i at det giver lidt rod/forstyrrelse når folk dukker
op senere.
Jeg kan dog ikke se at det kan udgås, bil/bus/tog/cykkel/... mv.
kan give problemer som gør at der er nogen der kommer senere.

> (med 80 km til mødet er jeg en af dem der for alvor risikerer at blive ramt
> i hovedet af en låst dør, og det næste møde får jeg sikkert 300+ km til)

En ide var at sætte et skilt ved indgang med et mobilnr. man kan
ringe til, eller vejledning/retning til nærmeste vindue indtil
mødelokalet hvor man kan banke på ?

--
mvh Frank Damgaard  |