Re: [FORENING] Referat af foreningsmødet den 9/3-2003

"Jon Bendtsen" <sslug@sslug> wrote in message
> On Mon, Mar 17, 2003 at 10:37:34AM +0100, E. Sjørlund wrote:

> Der kan være masser af grunde til at man kommer forsent. Det skal også
> være muligt
Se den kan jo også formuleres:
"Der kan være masser af grunde til at man ikke kan deltage, forsinkelse er
en af dem."
Det er nok bare den gamle skolelærer der stikker hovedet frem i mig. At
komme for sent er udtryk for en manglende respekt for dem man kommer for
sent til at mødes med. At indrette sig efter at der sikkert er nogle der
kommer for sent er at bøje sig for rod og dårlige planlægning/vaner.

Det pågældende møde havde åbne døre længere end annonceret, og mødet kom
først i gang senere end annonceret. Alligevel blev det forstyrret af
forsinkede medlemmer.

Men - hvis der kan findes en ordning så man ikke forstyrrer alt for meget så
ok for mig. Frank Damgaard foreslog et mobilnummer i døren man kunne ringe
til og en placering af "godkenderen" ved et bord lige indenfor døren i
lokalet man afholder mødet i - det kunne måske virke.