Re: [FORENING] Referat af foreningsmødet den9/3-2003

On Mon, 17 Mar 2003 11:06:47 +0100
"E. Sjørlund" <sslug@sslug> wrote:

> Se den kan jo også formuleres:
> "Der kan være masser af grunde til at man ikke kan deltage,
> forsinkelse er en af dem."
> Det er nok bare den gamle skolelærer der stikker hovedet frem i mig.
> At komme for sent er udtryk for en manglende respekt for dem man
> kommer for sent til at mødes med. At indrette sig efter at der sikkert
> er nogle der kommer for sent er at bøje sig for rod og dårlige
> planlægning/vaner.
>
> Det pågældende møde havde åbne døre længere end annonceret, og mødet
> kom først i gang senere end annonceret. Alligevel blev det forstyrret
> [...]

Jeg kom for sent, fordi bussen udeblev - og den næste kom først 20
minutter senere (og jeg havde brugt rejseplanen til planlægningen - og
man kan sige at jeg skulle have satset på at være der 30 min. før tid -
istedet for 10 min før tiden, men jeg synes nu det var fair nok at regne
med 10 min. i. Desværre er busser/tog ikke altid forudsigelige. F.ex.
var metroen lukket i går - og havde det været på mødedagen, så tager det
min. 10 min. mere at tage bussen(+ tiden til bussen kommer - som kun
kører hvert 20. minut om søndagen - så jeg kunne altså nemt være 30min
eller mere forsinket pga. dette) - og rejseplanen glemte altså lige at
fortælle at metroen var lukket.

Min pointe, er at der IMHO kan være masser af gode grunde til at
man er lettere forsinket ;)

> Men - hvis der kan findes en ordning så man ikke forstyrrer alt for
> meget så ok for mig. Frank Damgaard foreslog et mobilnummer i døren
> man kunne ringe til og en placering af "godkenderen" ved et bord lige
> indenfor døren i lokalet man afholder mødet i - det kunne måske virke.

måske.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."