Re: [FORENING] Bevar sslug.

On Mon, 17 Mar 2003 11:36:53 +0100, sslug@sslug
<sslug@sslug> wrote:

>   Makholm, sad du ikke i bestyrelsen? Ringer du til
>Hanne Vilman og bestiller lokale til Sø 13. april? Og igen
>til Sø. 11. maj? Eller vil Sjørlund gøre det?
>
>   Martin Wahlen indkalder.
>
>   Vi kommer alle sammen. Stemmer for vedtægt/stadgar.
>
>   Ingen springer ud af bestyrelsen. Æresmedlem bevarer æren.
>
>   Vi indkalder til extraordinær generalforsamling 11/5-2003
>med dagsorden valg.
>
>   Så vidt jeg kan bedømme er det *måden*.

Ja... er det ikke groteskt, at vi ender med at stort set halvdelen af
foreningsåret er gået, før vi kan se frem til at ha' en fuldtallig
bestyrelse medlemmerne har tillid til igen ?

Er det virkelig i foreningens interesse, at drive foreningsdemokratiet
til sit yderste, fremfor at ta' konsekvensen ? Jeg synes det er
uanstændigt...

SUK :-(

Hilsen,
Erik L.