Re: [FORENING] Optælling af fremmødte mv. Was: Referat af foreningsmødet den 9/3-2003

On Mon, Mar 17, 2003 at 10:50:04 +0100, E. Sjørlund wrote:

> Det lyder jo fint. Kombineret med en seddel til brug ved afstemninger skulle
> det også fint kunne gå.
> Der er jo også den mulighed at alle _skal_ stemme ved alle afstemninger.
> Altså optælling af for, mod og stemmer ikke. Det blev anvendt omkring
> punktet vedrørende foreningens hjemsted, hvor jeg valgte ikke at stemme
> fordi jeg ikke kunne overskue konsekvenserne af det (fx. kan vi stadig låne
> lokaler i DK, kan vi opretholde sslug.dk osv.).

Hvis vi vil kunne låne kommunale lokaler, så skal foreningen
være hjemhørende i kommunen.
Det har vi hidtil ikke udnyttet og det vil heller ikke løse problemet
for møder i andre kommuner (med kommunale lokaler).

--
mvh Frank Damgaard  |