Re: [FORENING] Bevar sslug.

sslug@sslug <sslug@sslug> writes:

>    Makholm, sad du ikke i bestyrelsen? Ringer du til
> Hanne Vilman og bestiller lokale til Sø 13. april? Og igen
> til Sø. 11. maj? Eller vil Sjørlund gøre det?

Jo, jeg *sad* i bestyrelsen.

Sålænge at bestyrelsen ikke har udmeldt hvor og hvornår de mener at
næste foreningsmøde skal afholdes vel jeg ikke lave aftaler på sslugs
vegne.

Bestyrelsen blev spurgt om dette for en uge siden og jeg har ikke fået
noget svar.

Der har tidligere været en lidt implicit ide om at medlemsmøder
skiftevis lå i Skåne og København, derfor bør bestyrelsen tage
ansvaret for at vælge hvor mødet optimalt set bør afholdes.

--
Hun kan jo svare på spørgsmål:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00001.html