Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

Niels Elgaard Larsen <sslug@sslug> writes:

> Det er ikke nogen flertalsafgørelse for det er nemlig ikke en
> bestyrelsesbeslutning. Det er heller ikke noget vi har været uenige om.
> Vi har tværtimod været enige om at det er en personlig beslutning.

Niels, du har flere gange sagt at du ikke skrive uden at have noget
fornuftigt at sige. Skal din manglende reaktion på det indlæg Erik
Lange besvare (messageid: <sslug@sslug> fortolkes at
du ikke engang på fornuftig vis kan afvise at spørgsmålet er relevant?

Jeg vil derfor gerne gentage spørgsmålet: Er det forkert opfattet at
du ved ikke at stille dit kandidatur til rådighed er med til at
forhale en umidelbar løsning på ledelsesproblemerne i SSLUG?

Det er ikke et spørgsmål om en bestyrelsesbeslutning med et spørgsmål
om *du* er med til at forhale løsningen.

Hvis spørgsmålet er baseret på nogle antagelser du finder forkerte må
du på fornuftigvis i det mindste kunen gøre rede for hvilke forkerte
antagelser du mener spørgsmålet basere sig på.

Jeg kan ikke få mig selv til at tror at du er så dum at du ikke kan
skrive noget fornuftigt til et så direkte spørgsmål om det så bare er
at afvise spørgsmålets relevans.

--
Hun kan jo svare på spørgsmål:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00001.html