Re: [FORENING] Bevar sslug.

On Mon, 17 Mar 2003 12:40:14 +0100
Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:
> Sålænge at bestyrelsen ikke har udmeldt hvor og hvornår de mener at
> næste foreningsmøde skal afholdes vel jeg ikke lave aftaler på sslugs
> vegne.
>
> Bestyrelsen blev spurgt om dette for en uge siden og jeg har ikke fået
> noget svar.

Det er korrekt ifolge dateringen i min inbox:

	On Mon, 10 Mar 2003 10:41:23
	Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:
	> Hvornår og hvor kan vi forvente næste møde?

Datum på dit mail i mailarkivet er og Mon, 10 Mar 2003 10:41:23:

http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00023.html.utf8

Jag cc:er nu alle medlemmer af bestyrelsen og själve bestyrelsen. Måske
fik de ikke dit mail samme dag som jag fik det. Unskuld for det, men
jag vil og hvede hvornor og hvor vi kan forvente naeste möde.

//Erik