Spørgsmål til bestyrelsen

[Åbent brev til bestyrelsen]

For en uge siden stillede jeg to simple spørgsmål til bestyrelsen. Da
jeg endnu efter en uge ikke har fået svar vil jeg tillade mig at
genfremsende dem:

  Hvor og hvornår mener bestyrelsen at næste foreningsmøde skal
  afholdes? (Skåne, København, Roskilde)

  Vil der allerede på samme møde kunne stemmes om mistroende til
  bestyrelsen hvis den relevante vedtægtsændring bliver vedtaget?

Hvis bestyrelsen allerede mener at de har besvaret disse spørgsmål
må de meget gerne komme med en henvisning til besvarelsen. Og jeg vil
så gerne undskuylde ulejligheden.

Derudover vil jeg tillade mig at stille en række opfølgende spørgsmål:

  Har bestyrelsen brug for assistance vedrørende planlægningen af
  medlemsmødet? (lokalereservation, skrivning af indkaldelse,
  indsamling af forslag etc.)

  Har bestyrelsen taget en formel beslutning om hvilke mål og midler
  den ønsker at anvende til løsning af foreningens ledelseproblem og
  kan man jævnfør vedtægternes §5.6 få lov at se protokollen
  vedrørende denne beslutning? (Dette inkluderer også eventuelle
  afviste løsningsmuligheder)

  Mener bestyrelsen at det er for store forventninger at mene at man
  bør kunen få svar på spørgsmål i løbet af en uge eller i det mindste
  en grund til at det tager længere tid?

Det er ikke nødvendigt at lave en samlet besvarelse af alle spøgsmål
samtidigt. Jeg ser gerne at de enkelte spørgsmål bliver besvaret
hurtigst muligt efter at bestyrelsen er blevet enige om et svar.

Svar bedes klart markeres som svar på bestyrelsens vegne så der ikke
på et senere tidspunkt er tvivl om hvorvidt der er tale om personlige
holdninger eller egentlige svar på spørgsmål til bestyrelsen.

Ud over at svare mig direkte bedes bestyrelsen også sende deres svar
til sslug.forening. Såfremt dette ikke sker vil jeg selvfølgelig
tillade mig at rette op på denne fejl.

--
Hun kan jo svare på spørgsmål:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00001.html