Erik Josefsson <sslug@sslug> wrote:

> Jag har ikke lyst til at stigmatisera en enkelte person, så jag vil
> valge at stille misstillid til hele bestyrelsen. Men måske skal enkelte
> personer i bestyrelsen sige hvis de stiller op til nyvalg inden
> mistroendevoteringen?

Stigmatisere???  Der er tale om en almindelig politisk handling,
hvor forsamlingen udtrykker sin utilfredshed. Hvis
tingendes tilstand ikke  er så graverende at forsamlingen anser det
nødvendigt med et mistillidsvotum kan  man nøjes med en næse.

Jeg synes godt nok der er en del her der har gået lidt for meget i
flinkeskolen. Nå det er måske meget godt når det kommer til stykket:-)

--
Poul-Erik Andreasen