Re: [FORENING] Re: Spørgsmål til bestyrelsen

"Erik Lange" <sslug@sslug> wrote in message
> On Mon, 17 Mar 2003 16:06:17 +0100 (MET), Martin Wahlén

> Vil bestyrelsen i sit valg ta' hensyn til tidsfaktoren, og vælge den
> løsning der hurtigst kan medføre en fungerende og fuldtallig
> bestyrelse ?
Nu må du læse hvad Martin svarede. Svaret var nej.

> Hvis ikke, hvad er det bestyrelsen prioriterer højere -
> relateret til den aktuelle situation og ikke fremtidige evt. lignende
> - som gør at man vælger en langsommere metode end den hurtigste ?

Kan du ikke se det, eller var spørgsmålet retorisk?

Bestyrelsen satser på, at der ikke vil blive flertal for de nye vedtægter -
og dermed hverken kan komme et mistillidsvotum eller et sslug.se - eller at
der ikke vil kunne stables et flertal på benene for et mistillidsvotum, så
man kan nøjes med et suppleringsvalg.
At indsatsen er en risiko for en splittelse af sslug tager man let på,
formodentlig ud fra en ide om, at det jo bare er nogle få utilfredse som
elsker at lave ballade, der fylder forening-listen.

> Hvilke hensyn taler ifølge bestyrelsen for den ene fremfor for den
> anden løsningsmodel ?
For nu igen at gå lidt imod dig:
Løsningsmodel for hvad?
sslug-itpolitik har allerede i nogen tid været reduceret til en
opslagstavle, så der er ikke noget itpolitisk indhold tilbage i sslug. De
tekniske lister lever da fint, og hyggemøder bliver der også arrangeret.
Hvad er problemet?
Er der så meget at bekymre sig over?
Det største og mest presserende problem synes at være tyges harddisk, men
det er der jo også folk, der tager sig af!
Glemte jeg sslug-forening? Men den liste er jo blot blevet en ny udgave af
sslug-misc - stedet hvor man kan skrive om løst og fast uden de store
konsekvenser.