Re: [FORENING] Re: Spørgsmål til bestyrelsen

On Tue, 18 Mar 2003 05:38:26 +0100, "E. Sjørlund" <sslug@sslug>
wrote:

>"Erik Lange" <sslug@sslug> wrote in message

>Nu må du læse hvad Martin svarede. Svaret var nej.

Bestyrelsen har ikke formelt taget stilling til sagen, hvorfor der
ikke findes noget protokolat der kan forklare de enkelte
bestyrelsesmedlemmers holdninger.

Og da de enkelte bestyrelsesmedlemmer ikke vil udtale sig direkte
adspurgt, stiller jeg spørgsmålet officielt og formelt til
bestyrelsen, og beder denne diskutere sagen, så medlemmerne
efterfølgende via aktindsigt i sagsbehandlingen kan aflæse de enkelte
bestyrelsesmedlemmers holdninger - og derved vurdere de enkelte
medlemmer i forbindelse med deres genopstilling ved et kommende valg.

> [...]

bestyrelsesmedlemmers holdninger - og derved vurdere de enkelte
medlemmer i forbindelse med deres genopstilling ved et kommende valg.

Den aktuelle ledelseskrise, som mange medlemmer oplever eksisterer.

Hilsen,
Erik L.