Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> On Tue, Mar 18, 2003 at 12:59:25AM +0100, Poul-Erik Andreasen wrote:
>
> [klip]

> Alene det at der stilles et mistillidsvotum kan opfattes som en næse.

En næse, er kun en næse hvis den vedtages i eninghed. At et mistillidsvotum
der forkastes skulle kunne betragtes som en næse, det er noget vrøvl. At det er
et udtryk at der er noget utilfredshed er selvfølgelig klart nok, men enkeltpersoners
utilfredshed der ikke er flertal for er noget der er interessandt overhovedet.

> Det gør det noget lettere at trække i land igen, se bare på Bush.
> Nu kan han ikke længere undgå en krig.

Nu har jeg ikke intentioner om at trække nogen som helst steder hen.
Men jeg har da stor respekt for folk der har modet til at være pacifister.

--
Poul-Erik Andreasen