Re: [FORENING] Re: Spørgsmål til bestyrelsen

On Tue, 18 Mar 2003 07:11:39 +0100 (MET), Martin Wahlén
<sslug@sslug> wrote:

>Dvs nummer två, vi vill ha de nya vedtegterna men ser gärna att det blir
>ett suppleeringsvalg istället för misstroende.

Men formelt har I jo ikke drøftet sagen :-(

Jeg går derfor ud fra, at ovenstående er din personlige fortolkning af
uformelle samtaler, som du ikke kan referere videre, så vi som
medlemmer ikke kan få indblik i, hvordan I er kommet frem til den
holdning.

Jeg opfordrer derfor til, at I tager snakken en gang til, men denne
gang formelt, så den føres til protokolat som medlemmerne kan få
aktindsigt i.

(Det ville naturligvis være nemmere, hvis de enkelte
bestyrelsesmedlemmer bare svarede på de spørgsmål der stilles her på
listen, men det er jo tydeligvis ikke deres stil...)

Hilsen,
Erik L.