Re: [FORENING] Re: Spørgsmål til bestyrelsen

"Martin Wahlén" <sslug@sslug> wrote in message

> Dvs nummer två, vi vill ha de nya vedtegterna men ser gärna att det blir
> ett suppleeringsvalg istället för misstroende.

Jeg ved at du og Klavs er med i det lille "vi", men Niels er (så vidt jeg
har forstået det på hans svar) _ikke_ med i det, og Anne Østergaards
instilling er en dybt fortrolig oplysning, som ikke sådan kan offentliggøres
på en offentlig mail-liste.

Nu begynder det at ligne noget i retning af:
1. Vedtægterne godkendes
2. Et eller flere bestyrelsesmedlemmer trækker sig i forbindelse med et
suppleringsvalg
3. Forsamlingen stemmer evt. om mistillid til de resterende medlemmer.

(I tilfælde af at enkelte bestyrelsesmedlemmer fortsætter bedes du fastsætte
en dato for næste ordinære foreningsmøde, så jeg kan vide, hvornår jeg igen
måske skal til at interessere mig for sslug).