Re: [FORENING] Re: Spørgsmål til bestyrelsen

"Martin Wahlén" <sslug@sslug> wrote in message

> Ja, dvs till de vakanta posterna (4+2) i denna bestyrelsen. Om det blir
> misstroende faller punkten.

> Nej, en vecka före mötet enligt 4.6 i stadgan.

Jeg håber, at jeg misforstår dit sprog.
Der kan lige så lidt opstilles til et suppleringsvalg der gennemføres på
næste møde, som man kunne i januar. Det giver ikke mening at stille
kandidater til et måske-valg.

Valget står mellem at afsætte hele bestyrelsen og derefter gennemføre et
nyvalg, eller ikke at afsætte bestyrelsen, som derefter kan gennemføre et
suppleringsvalg på et efterfølgende møde.
Jeg tror, at Martin er enig i dette, hvorfor har der ellers hele tiden været
tale om tre møder (hvoraf det første er afholdt).