Re: [FORENING] Re: Spørgsmål til bestyrelsen

On Wed, 19 Mar 2003 13:59:38 +0100
"E. Sjørlund" <sslug@sslug> wrote:

> "Martin Wahlén" <sslug@sslug> wrote in message

> Jeg håber, at jeg misforstår dit sprog.
> Der kan lige så lidt opstilles til et suppleringsvalg der gennemføres på
> næste møde, som man kunne i januar. Det giver ikke mening at stille
> kandidater til et måske-valg.

Det giver måske nok  mening men, der er vel i princippet ikke noget i
vejen for at kandidere til et måske valg. Men det er uheldigt da folk
beslutning om at kandidere meget vel kan hænge sammen med hvad der i øvrigt
besluttes. Så kunne man selvfølgelig gøre den på den måde at folk kandididere
og så siden kunne trække sig. Men det er også uheldigt fordi det at folk kandidere
kan afholde andre fra at gøre det hvis de anser de opstillede for at være tilpas kapable.

Jeg er helt enig.

--
Poul-Erik Andreasen