Re: [FORENING] Re: Spørgsmål til bestyrelsen

On Wed, 19 Mar 2003 18:48:03 +0100 (MET), Martin Wahlén
<sslug@sslug> wrote:

>Principiellt ja, men det har varit en del som har tyckt att det borde gå
>snabbare med processen.

Ja, men det kan jo _kun_ ske ved, at hele bestyrelsen stiller deres
mandater til rådighed på førstkommende møde, og melder dette ud i god
tid inden, så andre også kan nå at opstille til et nyt
bestyrelsesvalg.

Det er ved _ikke_ at vælge denne løsning, at to fra den nuværende
bestyrelse blokerer for en hurtig løsning. Det finder jeg uanstændigt.

Jeg vil finde det direkte umoralsk og dybt foragteligt, hvis man nu
begynder at opfordre folk til at stille op til "måske-valg", som man
havde så travlt med ikke kunne lade sig gøre i januar... det er der
vel ikke nogen der seriøst går ind for ? Kan det overhovedet lade sig
gøre efter vedtægterne ? Så er der da noget der er gået helt galt...
kors hvor bliver der spildt meget energi, på at fluekneppe de
vedtægter - jeg fatter simpelthen ikke, at _hele_ bestyrelsen ikke har
valgt at stille deres mandater til rådighed. Jeg ser derfor stadig
frem til svar bestyrelsen som jeg har bedt forholde sig til de
forskellige muligheder og føre deres standpunkter til protokols, så vi
kan få svar på hvorfor to bestyrelsesmedlemmer ikke mener det tjener
foreningen bedst, at de får bekræftet deres mandat ved et nyvalg
snarest...

Hilsen,
Erik L: