Re: Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

Peter Makholm wrote:

> Niels, du har flere gange sagt at du ikke skrive uden at have noget
> fornuftigt at sige. Skal din manglende reaktion på det indlæg Erik
> Lange besvare (messageid: <sslug@sslug> fortolkes at
> du ikke engang på fornuftig vis kan afvise at spørgsmålet er relevant?

Nej.

> Jeg vil derfor gerne gentage spørgsmålet: Er det forkert opfattet at
> du ved ikke at stille dit kandidatur til rådighed er med til at
> forhale en umidelbar løsning på ledelsesproblemerne i SSLUG?

Det er forkert opfattet.

> Det er ikke et spørgsmål om en bestyrelsesbeslutning med et spørgsmål
> om *du* er med til at forhale løsningen.
>

> Hvis spørgsmålet er baseret på nogle antagelser du finder forkerte må
> du på fornuftigvis i det mindste kunen gøre rede for hvilke forkerte
> antagelser du mener spørgsmålet basere sig på.

Dit spørgsmål er tilsyneladende baseret på den, efter min mening, forkerte
antagelse, at jeg ved at stille mit kandidatur til rådighed skulle løse et
problem.

Hvad præcist er det at dette ledelsesproblem består i?
Altså udover at bestyrelsen er for lille.

> Jeg kan ikke få mig selv til at tror at du er så dum at du ikke kan
> skrive noget fornuftigt til et så direkte spørgsmål om det så bare er
> at afvise spørgsmålets relevans.

Det har jeg så gjort.
Du skulle jo nødigt tro, at jeg er dum.

--