Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

Hanne Munkholm wrote:

> Er det også en personlig beslutning, om man vil oplyse hvad man har
> besluttet?

Naturligvis er det det.

>  Eller er det så personligt så det ikke kommer medlemmerne
> ved? :-)

Man kan jo ikke stille sit mandat til rådighed uden at oplyse medlemmerne om
det. Men tanker er toldfrie og medlemmerne har ikke krav på at få at vide,
hvad overvejelser enkelte bestyrelsesmedlemmer gør sig.

> Direkte adspurgt: Niels, vil du stille dit bestyrelsesmandat til rådighed?

Det har jeg ikke umiddelbart nogen planer om. Men jeg lover ikke noget.
Det er jo ikke engang sikkert, at det bliver aktuelt.

--
Niels Elgaard Larsen
sslug@sslug