Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On Wed, 19 Mar 2003 22:27:32 +0100, Niels Elgaard Larsen
<sslug@sslug> wrote:

>Nej.

>Det er forkert opfattet.

Hmm... såfremt du og Anne fulgte Klavs og Martins eksempel, og
meddelte at I stillede jeres mandater til rådighed, kunne alt løses på
førstkommende medlemsmøde.

Det kan det så ikke, da jeres fastholdelse af jeres mandater blokerer
for dette, og betyder at der skal flere medlemsmøder til, før SSLUG
igen får en fuldtalig bestyrelse.

Hvad er forhaling efter din mening, hvis det ikke er at vælge unødigt
langsomme løsningsmodeller ?

>Dit spørgsmål er tilsyneladende baseret på den, efter min mening, forkerte
>antagelse, at jeg ved at stille mit kandidatur til rådighed skulle løse et
>problem.
>
>Hvad præcist er det at dette ledelsesproblem består i?
>Altså udover at bestyrelsen er for lille.

Muligvis ikke andet. Muligvis også enkelte bestyrelsesmedlemmers
manglende evne til at arbejde for foreningens bedste, fremfor i egen
interesse.

Men uanset hvad, vil  det blive løst hurtigst, ved et snarligt nyvalg,
hvor du kunne få bekræftet dit mandat, såfremt du ville stille det til
rådighed.

>Det har jeg så gjort.
>Du skulle jo nødigt tro, at jeg er dum.

Hmm... du har skrevet et sted, at du ikke føler dig forpligtet til at
oplyse om de tanker der ligger bag at du handler som du gør. Det må
gælde begge veje. Jeg vil derfor undlade at anføre min mening om
hvorvidt jeg tror du er dum eller ej...

Hilsen,
Erik L.