Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

Niels Elgaard Larsen <sslug@sslug> writes:

> Hvad præcist er det at dette ledelsesproblem består i?

[....]

> Du skulle jo nødigt tro, at jeg er dum.

Jeg ved nu næsten ikke hvad man skal tro. Niels hvordan vil du
forklare hele situationen på sslug-forening hvis der ikke er tale om
højlydt mistilid til bestyrelsen?

Alene håndteringen af den diskussion der ensidigt blev forsøgt ført
midt i januar tyder for mig på at bestyrelsen som samlet enhed ikke
har meget føling med de aktive medlemmer.

Halvdelen af bestyrelsen er enten optaget af den vildfarelse af det
går ufattelig godt eller også stikker de hovedet i jorden og tror at
vi bare glemmer problemerne. Det er absurd hvis netop denne halvdel af
bestyrelsn får lov at blive efter kommende medlemsmøde.

--
Hun kan jo svare på spørgsmål:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00001.html