Re: [FORENING] Førte Anne medlemmerne bag lysetunder 'valgkampen'?

Kristian Vilmann <sslug@sslug> writes:

> Som jeg har forstået det er Henrik Størner er observatør for
> administrator-gruppen. Jeg trak mig som observatør for
> www_admin. Frank Damgaard overtog.

Det er sikkert rigtig nok.

Jeg huskede forkert hvad der egentligt blev besluttet på
bestyrelsesmødet den 8. januar. Jeg har genlæst referartet, som jeg på
dette punkt ikke vil drage i tvivl, og trækker denne påstand tilbage.

--
Hun kan jo svare på spørgsmål:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00001.html