Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On Wed, 19 Mar 2003 23:15:59 +0100
Niels Elgaard Larsen <sslug@sslug> wrote:

> Det har jeg ikke umiddelbart nogen planer om. Men jeg lover ikke
> noget. Det er jo ikke engang sikkert, at det bliver aktuelt.

Niels, unskuld for at jag ikke klarer ut det her själv, men kan du
venligst uddybe det her med et flödesschema/program/plan a la Martins
modell her:

http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00364.html.utf8

Venligst indtaste hvorner det blir aktuelt for dig at stille dit
bestyrelsesmandat til rådighed.

//Erik