Re: [FORENING] Respekt for vedtægter ogbestyrelse

Ole Tange <sslug@sslug> writes:

> generalforsamling, hvor eneste punkt er nyvalg af bestyrelsen. Da der ikke
> har været 8 medlemmer, der har gjort dette, så kan jeg kun se det som et
> tegn på, at utilfredsheden ikke er specielt stor.

Der er tilsyneladende ikke enighed om at det kan lade sig gøre at
afsætte bestyrelsen på den måde. Hvis det var havde det ikke været
nødvendigt at gennemføre en vedtægtsændring der basalt set siger: 'En
medlemsmøde kan ved simpelt flertal afsætte bestyrelsen'.

Det er min opfattelse at Martin hele tiden har arbejdet jævnt ud fra
en opfattelse af at enten må alle de resterende bestyrelsesmedlemmer
frivilligt gå ind for en løsning eller også må vi gå den lange vej.

Under den forudsætning vil det hverken gøre fra eller til at 8
medlemmer krævede et medlemsmøde.

--
Hun kan jo svare på spørgsmål:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00001.html