Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Thu, 20 Mar 2003 22:15:19 +0100
Kristian Vilmann <sslug@sslug> wrote:

> Ak og ve.
> Vi havde det jo på fornemmelsen.

> Jeg har på fornemmelsen du har skrevet det før, men vil du ikke lige
> opfriske min hukommelse:
> Hvad er det for en liste du taler om?

Måske er min hukommelse fejl, men sslug oprettede en lukket liste
for it-politik/patentspörgsmål får over et år siden. Det var et åbent
beslut og helt i sin orden, men Peter Makholm kritiserede principen og
vand den debaten, så den lukkede listen flyttede ut af sslug.

> Og hvorfor har SSLUG's medlemmer ilkke fået samme oplysning?

Samme oplysning (ny bestyrelse) kom senere til föreningen, men i
sammenhanget var det för meg en ubehaglig oplevelse at der först kom et
triumferende besked på den lukkedde listen.

//Erik