Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Fri, 21 Mar 2003 00:22:27 +0100 (CET)
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

> Er det denne lukkede liste der pt. laver SSLUGs
> itpolitiske arbejde eller er det Annes arbejde?
> Jeg antager at der fortsat laves forskellige indlæg til
> offentlige myndigheder i SSLUGs navn.

Jag lämnede listen för en tid seden så det kan jag ikke svare på, men då
jag var med så lavedes fra start en hel del gode ting der, men
lukkede lister som ikke har et klart syfte og ikke kommunicerer ud på
åbne lister hvor hele kraften i hypertextbasered kommunikation er
tilstaede, tapper strax vitalitet af nogen slags "lock in" effekt. Det
er i hvert fald min erfaring.

//Erik