Re: [FORENING] Förslag till dagordning och inkallelse

On Fri, Mar 21, 2003 at 12:40:31AM +0100, Erik Josefsson wrote:

> Det her er et af de tre datum som bestyrelsen har diskuteret hvis jag
> ikke husker fejl. Måske var en weekend ikke mulige for dem.

Det indtryk jeg fik af Anne og Niels når jeg snakkede med
dem her i aftes til installfesten, var at de var forundret
over at det var en mandag, men det kunne vel have glippet
og de havde set forkert i kalenderen ?

> Kan du ikke komme på en mandag?

Jo, det kan jeg vel, men andre kan måske ikke, og vi plejer
jo en weekend.

JonB