Re: [FORENING] Förslag till dagordning ochinkallelse

On Fri, 21 Mar 2003 00:43:02 +0100
Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> Det indtryk jeg fik af Anne og Niels når jeg snakkede med
> dem her i aftes til installfesten, var at de var forundret
> over at det var en mandag, men det kunne vel have glippet
> og de havde set forkert i kalenderen ?

Jag har ingen anden information än den Martin postede her:

http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_03/msg00335.html.utf8

"Dock diskuteras datumen 7/4, 12/4 eller 13/4."

Som jag fortolker det så har Martin diskuteret ulige datum i
bestyrelsen. Har du en annen fortolkning?

> Jo, det kan jeg vel, men andre kan måske ikke, og vi plejer
> jo en weekend.

Mödet er kl 19.00 og det passer meg fint.

//Erik