Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Thu, 20 Mar 2003, Kristian Vilmann wrote:

> [...]
[...]
> Rent moralsk er den for lille.

Det er nok bare mig, der er underlig. Men hvis man mener, at vore
vedtægter giver mulighed for at have en moralsk for lille bestyrelse, ja,
så synes jeg, man skulle lave dem om.

> Nyttig oplysning. Men hvorfor skal der gå tre måneder før den kommer frem?

Det er selvfølgelig uheldigt, hvis det ikke er gået op for folk gennem de
år, hvor Anne har været med i SSLUG. Men det er lissom ikke nogen nyhed.

> Hvis du har fulgt med ved du at den daværende bestyrelse valgte at følge
>   Annes "veto" mod offentliggørelse af problemerne.

Det er det flertal, jeg refererer til. Hvis man ikke valgte at følge det,
så havde der sikkert været flertal for noget andet.

> Vil du ikke være så venlig at invie os andre i din viden?
> Hvad er det der virker? Hvorledes fremgår samarbejdet?

Min viden er indhentet ved at spørge bestyrelsesmedlemmer, om de mener at
bestyrelsen virker og om de mener de kan samarbejde. Jeg har spurgt de
fleste af dem og hver for sig. De lader til både at kunne træffe
beslutninger og kunne samarbejde. Det lod dog ikke til at de altid var
enige - men det er der jo for så vidt heller ikke noget krav om.

/Ole
--
If some genie offered you three wishes, would not your first one be,
"Tell me, please, what is it that I want the most!"