Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Thu, 20 Mar 2003, Hanne Munkholm wrote:

> Et mindretal. Bestående af een person der "brokkede sig højlydt" kan vi
> kalde det, for nu at holde tonen.

Det er nok mig der er dum, men jeg kan ikke forstå at et mindretal vil
kunne overtrumfe en flertalsbeslutning ved at brokke sig højlydt.

> Jeg vil benytte denne anledning til at foreslå at du selv stiller op
> til SSLUGs bestyrelse

Jeg takker for tilliden, men efter forundret at have oplevet de sidste 3
måneders behandling af et valgt bestyrelsesmedlem, ja så er min lyst
aftaget ganske betragteligt. Kald mig bare tyndskindet, men den behandling
havde jeg ikke stået model til.

/Ole