Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Thu, 20 Mar 2003, Erik Josefsson wrote:

> On Thu, 20 Mar 2003 15:04:32 +0100 (CET)
> Ole Tange <sslug@sslug> wrote:
>
> [klip]
>
> Hvilke?

Dem, jeg husker tydeligst, er naturligvis referater fra møder, hvor Anne
og jeg begge var tilstede. Men der har været flere end dem - dog uden at
jeg præcis kan huske hvilke: Jeg har sendt meget til IT-politik-listen og
har jeg ikke holdt regnskab med, hvem jeg snakkede med og hvormeget input
hverisær kom med, inden jeg sendte brevet.

Det kommer sikkert heller ikke bag på ret mange, at nogle af mine breve på
samme måde lige så godt kunne have været underskrevet Hans Schou. Det er
vist en offentlig hemmelighed, at vi gennem tiden har drukket en del
flasker vin sammen. Og nej, disse har jeg heller ikke holdt regnskab med
(hverken brevene eller flaskerne ;-)

/Ole
--
If some genie offered you three wishes, would not your first one be,
"Tell me, please, what is it that I want the most!"