Re: [FORENING] Förslag till dagordning ochinkallelse

"Erik Josefsson" <sslug@sslug> wrote in message
On Thu, 20 Mar 2003 21:57:45 +0100 (MET)
Martin Wahlén <sslug@sslug> wrote:

>Mit spörgsmål er nu kun hvordan jag skal bruge det for at få det jag
>vil ha, et ny8valg. Hvis alle punkter fram til 9 går igenom så
>kommer vi frem til:

>Her skal jag altså sige at jag mistror bestyrelsen?

Ja (altså du skal stemme ja hvis du ønsker det du kalder et ny8valg eller
nej hvis du kun ønsker et suppler4valg)

>Så blir der votering og enten så vinder eller så förlorar mistroendet?

>Utgår den her punkten hvis mistroendet vinder?
Ja. Så bliver det til en indkaldelse til et nyvalg af hele bestyrelsen i
stedet. Derfor kan man jo godt fastlægge datoen med det samme.

>Eller blir det automatiskt et ny8suppleringsvalg?
Kommer det et flertal for at afsætte bestyrelsen er det ikke et
suppleringsvalg (der er ingen bestyrelse at supplere), men et regulært
nyvalg til en bestyrelse, som skal fungere indtil næste ordinære medlemsmøde
(generalforsamling) i november. Det er naturligvis lidt ordkløveri det her,
men alle er altså på valg.