Re: [FORENING] Förslag till dagordning och inkallelse

Martin Wahlén skrev:

> Hejsan, jag skulle vilja ha kommentarer på detta innan jag
> ber www_admin skapa websida och skickar ut announce om
> det.

Bortset fra den stavefejl ("april" skrevet med stort
forbogstav) som Keld også har peget på, ser det rigtig fint
ud.

Jacob

PS: Kan du ikke bede Anne Østergaard om at svare på
    spørgsmålene jeg henviser til nedenfor?
--
50 dage, 10 timer og 49 minutter uden svar:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061