Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Fri, Mar 21, 2003 at 09:49:23AM +0100, Kristian Vilmann wrote:

[klip]

> Der er adskillige mennesker uden for vores lille SSLUG-verden der følger
> med her. Og jeg ved at nogle af dem er bekymrede. Over hvad der sker
> hvis de skal lave noget sammen med SSLUG.

Jeg håber at de vil acceptere og respektere sslugs medlemmers afgørelse
i bestyrelses valget, og forsat samarbejde med sslug omkring relevante
ting, uanset om de personligt er enige med hvem sslugs medlemmer vælger
til bestyrelses medlemmer.

JonB