Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Fri, Mar 21, 2003 at 10:50:10AM +0000, Henrik Størner wrote:
> [...]

[klip]

> Jeg kan ikke se hvordan halvdelen af en bestyrelse kan trække sig
> "stille og roligt"? Som medlem af en forening mener jeg absolut også
> at have krav på en forklaring når foreningens bestyrelse i den grad
> går op i sømmene som det skete i januar.

Der er stor forskel på at trække sig, give en kort forklaring
og de mange emails der har været omkring emnet siden hen.

> Jon, når jeg læser dine indlæg i denne debat, lyder det som om du er
> så intenst konfliktsky at du foretrækker at bestyrelsen lever totalt
> afsondret fra medlemmerne, og alle former for uenighed om foreningens
> linie gemmes væk. Der må ikke være nogen offentlig debat om noget,
> hvis der er blot den mindste chance for at det kan give indtryk af at
> nogen er uenige.

Jeg er ikke konfliktsky, men jeg synes efterhånden at det har
udviklet sig til en smædekampagne. Fx. så skal visse folk
partu i hver evig eneste email trække det frem at de ikke
er tilfredse med de svar som Anne gav.
Det er nu så længe siden at de da må have indset at de ikke
får et flere svar. Så kan man da lige så godt opgive at bede
om det. Og diskutere noget andet.

> At det ikke kan foregå "stille og roligt" er alene den nuværende
> bestyrelses eget ansvar.

Det er jeg absolut ikke enig i.

> --
> Hvor længe skal vi vente ?

hvor længe skal der gå før du indser at du (sandsynligvis) ikke
får et svar ud over det der allerede er givet?

JonB