Re: [FORENING] Respekt for vedtægter ogbestyrelse

On Fri, 21 Mar 2003 12:06:27 +0100
Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> Jo, men siden hen har du skrevet en masse.

So have you :-)

Og det glaeder mig fordi jag har et stort behof av at kommunikere. Og
at du stadig kommunikerer på trots af at jag nogle ganger forulempet
deg (insulted you) glaeder meg ännu mere. Jag får fölelsen af at det er
tilladt at gå videre og det föler jag personlig er meget frigörende.

Som en slags terapi ;-)

//Erik