Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Fri, Mar 21, 2003 at 01:09:30PM +0100, Erik Josefsson wrote:

> So have you :-)

Jeg kan ikke lade være ;-D

> Og det glaeder mig fordi jag har et stort behof av at kommunikere. Og
> at du stadig kommunikerer på trots af at jag nogle ganger forulempet
> deg (insulted you) glaeder meg ännu mere. Jag får fölelsen af at det er
> tilladt at gå videre og det föler jag personlig er meget frigörende.

Jeg er ret tykhudet, men derfor ønsker jeg stadig ikke at stille
op til bestyrelsen, det er for meget arbejde. Desuden er jeg bange
for at det ender som Ole har nævnt, at i aldrig bliver tilfredse,
og ... skriverierne bare forsætter :/

> Som en slags terapi ;-)

Ja, det kunne jeg godt forestille mig.

JonB