Re: [FORENING] Respekt for vedtægter ogbestyrelse

On Fri, 21 Mar 2003 13:14:59 +0100
Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> Jeg er ret tykhudet, men derfor ønsker jeg stadig ikke at stille
> op til bestyrelsen, det er for meget arbejde. Desuden er jeg bange
> for at det ender som Ole har nævnt, at i aldrig bliver tilfredse,
> og ... skriverierne bare forsætter :/

"At bli tilfredse" er en personlig cost/benefit vurdering. Jag kan godt
leve med at bli utilfreds i den her sagen hvis det kostede meg mer än
jag tror det vil komme godt ud af det.

Jag tror ikke skriverierne ville fortsaette frem til et ordinarie
valg i november, men vid den tidspunkt tror jag ikke heller der er
så mange tilbage i sslug.

//Erik