Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Fri, 21 Mar 2003, Kristian Vilmann wrote:

> Hvorfor kommenterer du ikke denne blok:
>
> <blok>
> Men jeg en gang kunne jeg rigtig godt lige SSLUG. I dag er jeg ikke så
> sikker. (De opmærksomme har sikkert bemærket at jeg efterhånden kun
> bruger min sslug-adresse til sslug-ting. Det er ingen præmie i at gætte
> hvorfor.)
> Og når jeg ser Anne klovne rundt i bestyrelsen - og jeg iøvrigt kke aner
> hvad det er hun laver med min og små 6000 andres mailadresse i ryggen,
> brokker jeg mig.
>
> Og det kan godt være at Anne har problemer med at formulere sig
> [...]

Fordi jeg ikke ser nogen spørgsmål til mig i den (ud over 'Hvorfor ind i
hel....  har vi så ikke fået det at vide før?' som jeg mener at have
kommenteret). Jeg ser blokken som et udtryk for din mening.

Selv her ved anden gennemlæsning ser jeg ikke spørgsmål til mig i den, men
læser den stadig som én, der giver sin holdning til kende.

I øvrigt mener jeg det er temmeligt tosset at tro, at man kan _forlange_,
at jeg kommenterer på indlæg.

/Ole
--
Jeg kunne aldrig drømme om at have en .signature, der smæder folk til, der
arbejder for samme sag som jeg selv - uanset hvor dumme svin jeg end måtte