Respekt for hinanden

Når man vil have en fuldtallig, nyvalgt bestyrelse og af den grund
ændrer vedtægter, så beror det på et praktisk skøn om, at man derved
kan få foreningens sammensætning til bedre at afspejle de mest aktive
medlemmers interesse.

Jeg mister jordforbindelsen, når jeg gentagne gange læser
luftige anklager om ... ja hvad står der egentlig?

Peter Makholm skriver Fredag d. 21. marts 2003 10:54:43 +0100:

> [...]
> jeg den 20. december endeligt op. Kunne vi have gjort det pænere?
> Unægteligt, derfor er vi også velvillige til at have et
> bestyrelsesmøde i starten af januar. Men atter engang forsøger Anne at
> tale sig uden om problemerne da vi begynder at skulle diskutere dem.

> Det er frustrerende at arbejde sammen med Anne. Hun er god til at sno
> sig uden om kritik og ikke god til at tage imod den. Hun kan sende et
> oplæg til en udmelding og efterspørge tilføjelser og mindre end 12
> timer senere skrive at det så sandelig ikke var meningen at teksten

Tilføjelser/ændringer ???

Hvordan kan man bebrejde nogen at de "taler sig uden om problemerne"?
Jeg har fra mange sider hørt, Peter Makholm, at du laver et stort arbejde
for foreningen, og det har jeg jo så nydt godt af gennem årene, men
det her forstår jeg ikke? Du må simpelt hen have været rygende vred!

Det fører kun til nederlag/tab/vrede.

Jeg har stor respekt for alle i den gamle og eksisterende bestyrelse,
men har fået indtryk af, at der var nogle interne problemer, som vi
andre ikke har fået noget at vide om.

Synes jeg kan erindre noget utilfredshed med medbragte fuldmagter,
hvilket er en lovlig måde at opnå valg.

Så de mindre konkrete anklager om manglende evne til det ene og andet
er *ikke* gode grunde til noget som helst.

Så ... en gang til:

[...]

Har jeg misforstået noget?

On Fri, 21 Mar 2003 13:32:14 +0100
"E. Sjørlund" <sslug@sslug> wrote:

> Efter min opfattelse vil en del af os der kritiserer forholdene lige nu
> vende skytset mod de, der efter et nyvalg vil forsøge at fortsætte en debat
> om de onde gamle dage.

Hvorfor var de dage så onde ;-) Nej, jeg tror jeg forstår, og det
er denne konstruktive holdning, som vi skal bygge videre på.

Den bedste win/sukces/succes/vind/vind løsning ville være,
hvis bestyrelsen sætter sit mandat til valg, og, please, lad
være med at gå af i utide.

Tak til den nuværende bestyrelse og i særdeleshed formanden.

Donald
--
sslug@sslug -- Linux works for me.  http://d-axel.dk