Re: [FORENING] Respekt for vedtægter ogbestyrelse

On Fri, 2003-03-21 at 13:38, Frank Damgaard wrote:
> On Fri, Mar 21, 2003 at 11:29:26 +0100, Erik Lange wrote:

Klip<<<

> Og hvis vi medlemmer ikke syntes at bestyrelsen informerer nok,
> så kan vi jo vedtage på medlemsmøde at bestyrelsen skal afholde
> *fysiske* bestyrelsesmøder med dagsorden og efterfølgende
> beslutningsreferat som offentliggøres evt. med mindretalsudtalelser.
> Jeg kan sagtens se problemet med ustruktureret email-korrespondance
> som ikke er egnet til møde/beslutningsreferat.
> Her vil burde det hjælpe at samle sagerne sammen til egentlige
> bestyrelsesmøder hvorefter de besluttede sager kan refereres
> til foreningen i beslutningsreferatet (protokol).

Alle vigtige beslutninger har både nu og tidligere været meldt ud.

Jeg gør mig store anstrengelser for at huske at få al information og
beslutninger af vigtighed meldt ud til medlemmerne i månedsbrevet.

Jeg kan ikke huske en måned hvor jeg ikke har haft flere bidrag i
månedsbrevet.

Vi kunne overveje at oplyse i månedsbrevet om fastsatte møder med for
eksempel myndigheder også for den kommende måned, når vi kender dato og
tema. Så kunne folk få eventuelle bidrag og/eller spørgsmål taget med.

Foreningens øvrige medlemmer er mere end velkomne til at komme med deres
bidrag til månedsbrevet som det blandt andet har været tilfældet med
install -, hygge- eller sandkassemøder i Roskilde.- Jeg er selv spændt
på nyt derfra, da jeg synes at det er et fint initiativ. Hvad siger I om
rubrikken: "Nyt fra sslug-sandkassen!"

Kan Roskilde lære os i København hvordan hygge og afslappethed virkelig
har muligheder for at opstå? Ved lejlighed må jeg med for at lære
opskriften. Leger og griner I mere?

Med venlig hilsen

Anne