Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On 21 Mar 2003 16:15:24 +0100, Anne Østergaard <sslug@sslug> wrote:

>Klip<<<

>Alle vigtige beslutninger har både nu og tidligere været meldt ud.

Godt at se dig på listen, Anne :-)

Når du siger "alle vigtige beslutninger", mener du dermed, at de
beslutninger, eller ikke-beslutninger, som dine daværende
medbestyrelsesmedlemmer ønskede at kommunikere ud i efteråret, ikke
var vigtige ?

>Jeg gør mig store anstrengelser for at huske at få al information og
>beslutninger af vigtighed meldt ud til medlemmerne i månedsbrevet.
>
>Jeg kan ikke huske en måned hvor jeg ikke har haft flere bidrag i
>månedsbrevet.

Jeg tror ikke kritikken omkring manglende information, gælder den
information der bliver givet, men den som folk er bange for ikke
bliver givet, jvnf. din erklærede praksis som refereret af daværende
bestyrelsesmedlemmer.

Har du ændret denne praksis ?

>Vi kunne overveje at oplyse i månedsbrevet om fastsatte møder med for
>eksempel myndigheder også for den kommende måned, når vi kender dato og
>tema. Så kunne folk få eventuelle bidrag og/eller spørgsmål taget med.

Det lyder som en god ide.

Hilsen,
Erik L.