Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Fri, 21 Mar 2003 19:37:54 +0100, Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug>
wrote:

>Ja, og så har Gitte, Jacob og Peter efterfølgende trukket indkaldelsen
>tilbage, efter at den resterende bestyrelse sagde at det ønskede de.
>Tilbagekaldelsen er således sket af indkalderne selv, og ikke
>af den resterende bestyrelse, som du indikerede.

>Opfør dig så ordentligt:-) Der er ingen af de tilstedeværende på mødet,
>som har kommet med indvendinger mod den eksisterende tekst der nu er vedtaget
>som referat af bestyrelsesmødet i januar. Der har været en henvendelse
>om en tilføjelse til referatet, som vi faktisk stadig kigger på.

> [...]

Kære Keld, jeg forstår det ikke :-(

Var det, eller var det ikke, den resterende del af bestyrelsen (lig
den siddende) der bad den del der havde ønsket et møde, om at trække
indkaldelsen tilbage og dermed havde den afgørende indflydelse på, at
mødet ikke blev holdt ?

Det virker som om, du synes jeg er en slem dreng, når jeg drager den
konlussion ?

Hilsen,
Erik L.